Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛабунський, Віталій Володимирович-
dc.date.accessioned2025-02-17T09:05:17Z-
dc.date.available2025-02-17T09:05:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛабунський, В. В. Формування програми маркетингових комунікацій на підприємстві = Formation of a marketing communications program at the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 051 – економіка освітньо-професійна програма – економіка та управління підприємством / Віталій Володимирович Лабунський ; наук. керівник Н. А. Паланюк. Вінниця : ВННІЕ ЗУНУ, 2024. 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53727-
dc.description.abstractУ роботі розкрито сутність маркетингових комунікації, показано їх місце та роль в системі управління підприємством. Окремо досліджено інструменти маркетингових комунікацій. Проаналізовано програми маркетингових комунікацій ТОВ «Будсервіс». Розроблено практичні пропозиції щодо удосконалення програми маркетингових комунікацій на підприємстві.uk_UA
dc.publisherВінниця, ВННІЕ ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleФормування програми маркетингових комунікацій на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeFormation of a marketing communications program at the enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Labunskyi V.V. Emvn-21.pdf717.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.