Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорокін, Олександр Валерійович-
dc.date.accessioned2025-02-17T10:17:54Z-
dc.date.available2025-02-17T10:17:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСорокін, О. В. Ефективний маркетинг як фактор успіху у підприємницькій діяльності = Effective marketing as a success factor in entrepreneurial activity : кваліфікаційна робота : спец. 051 – економіка освітньо-професійна програма – економіка та управління підприємством / Олександр Валерійович Сорокін. Вінниця : ВННІЕ ЗУНУ, 2024. 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53738-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні основи маркетингу як провідного фактору успіху підприємницької діяльності. Проведено класифікацію маркетингових інструментів та визначено їх ефективність у підприємницькій діяльності. Здійснено аналітичну оцінку комплексу маркетингу реально функціонуючого підприємства «Агроград В». Вдосконалено систему маркетингу для сучасного українського підприємства через модель діджитал-маркетингу. Визначено та обґрунтовано шляхи підвищення ефективності маркетингу як фактору успіху в підприємницькій діяльності.uk_UA
dc.publisherВінниця, ВННІЕ ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуспіхuk_UA
dc.subjectгосподарюванняuk_UA
dc.titleЕфективний маркетинг як фактор успіху у підприємницькій діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeEffective marketing as a success factor in entrepreneurial activityuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорокін О. ЕЕПмвн-21.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.