Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПенькова, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2025-02-18T09:12:06Z-
dc.date.available2025-02-18T09:12:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПенькова, Т. В. Формування маркетингової конкурентної стратегії закладів на рику медичних послуг : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – менеджмент закладів охорони здоров’я / Тетяна Василівна Пенькова. Вінниця : ВННІЕ ЗУНУ, 2024. 46 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53787-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Формування маркетингової конкурентної стратегії закладів на рику медичних послуг.uk_UA
dc.publisherВінниця, ВННІЕ ЗУНУuk_UA
dc.subjectмедичні послугиuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectзаклад охорони здоров’яuk_UA
dc.titleФормування маркетингової конкурентної стратегії закладів на рику медичних послугuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Penkova_T.V._MZOZzvnm-21.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.