Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, Дмитро Олександрович-
dc.date.accessioned2025-02-20T08:50:20Z-
dc.date.available2025-02-20T08:50:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКовальчук, Д. О. Специфіка процесів прийняття рішень в ситуації рекламного впливу = Specificity of decisionmaking processes in a situation of advertising influence : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Дмитро Олександрович Ковальчук. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53905-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі з теоретико-методологічних позицій проведено аналіз структурно-процесуальної сутності рекламного рішення; розкрито специфіку факторів, що детермінують рекламне рішення у соціальній рекламі; проведене емпіричне дослідження дало змогу виявити основні чинники та закономірності, властиві процесам вибору реклами.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectрекламне рішенняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleСпецифіка процесів прийняття рішень в ситуації рекламного впливуuk_UA
dc.title.alternativeSpecificity of decisionmaking processes in a situation of advertising influenceuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальчук магістерська.pdf566.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.