Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатів, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-27T07:42:39Z-
dc.date.available2025-02-27T07:42:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГнатів, І. В. Психолого-педагогічний супровід розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку = Psychological and pedagogical support for the development of cognitive processes in preschool children : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Ірина Володимирівна Гнатів ; наук. керівник к.ю.н., доц. О. М. Яремко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54204-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі з теоретико-методологічних позицій проаналізовано сучасні підходи до проблеми організації психолого-педагогічного супроводу розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку; обґрунтовано та експериментально досліджено його напрями, виявлено особливості розвитку пізнавальної сфери дошкільнят й визначено психолого-педагогічні умови розвитку міжфункціональних зв'язків у ній.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectпізнавальний процесuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativePsychological and pedagogical support for the development of cognitive processes in preschool childrenuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гнатів_ПСзм21 (1).pdf557.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.