Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54209
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, Анна Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-02-27T08:34:10Z-
dc.date.available2025-02-27T08:34:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТарасова, А. В. Психолого-педагогічні умови формування творчої позиції дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Анна Вікторівна Тарасова ; наук. керівник к.психол.н., доц. Г. С. Гірняк. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 58 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54209-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі з теоретико-методологічних позицій проаналізовано основні підходи до проблематики формування творчої позиції дошкільнят та досліджено зв'язок між різними формами її прояву; описано психологічні закономірності та етапи формування цього процесу; розроблено й апробовано програму емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення впливу ігор з протиріччями на розвиток творчої позиції дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні умови формування творчої позиції дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарасова_ПСзм21.pdf447.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.