Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54257
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевель, Світлана-
dc.date.accessioned2025-03-03T13:30:41Z-
dc.date.available2025-03-03T13:30:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШевель, С. Психологія конфліктів у бізнесі: інноваційні підходи до їх вирішення [Текст] / Світлана Шевель // Комунікація як чинник транспарентності соціальної взаємодії: психологічний, історичний, правовий, економічний та політичний виміри : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 9-10 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – Т. 1. – С. 97-101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54257-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleПсихологія конфліктів у бізнесі: інноваційні підходи до їх вирішенняuk_UA
Розташовується у зібраннях:КОМУНІКАЦІЯ ЯК ЧИННИК ТРАНСПАРЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ, ІСТОРИЧНИЙ, ПРАВОВИЙ, ЕКОНОМІЧНИЙ ТА ПОЛІТИЧНИЙ ВИМІРИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Світлана Шевель.pdf373.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.