Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-03-17T14:53:00Z-
dc.date.available2025-03-17T14:53:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТкачук, М. І. Вплив соціальних мереж на розвиток туристичних дестинацій України : кваліфікаційна робота : спец. 242 – туризм освітньо-професійна програма – туризм / Марія Іванівна Ткачук ; наук. керівник к.е.н., доц. У. В. Ткач. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54317-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Вплив соціальних мереж на розвиток туристичних дестинацій України.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectтуристичні дестинаціїuk_UA
dc.subjectмаркетинг у туризміuk_UA
dc.titleВплив соціальних мереж на розвиток туристичних дестинацій Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук М. Тз-41.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.