Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтосєва, Діана Юріївна-
dc.date.accessioned2025-03-18T13:22:37Z-
dc.date.available2025-03-18T13:22:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАнтосєва, Д. Ю. Маркетингові стратегії підприємств туристичного бізнесу : кваліфікаційна робота : спец. 242 – туризм освітньо-професійна програма – туризм / Діана Юріївна Антосєва ; наук. керівник к.е.н., доц. Б. А. Камінський. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 46 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54325-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Маркетингові стратегії підприємств туристичного бізнесу.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії підприємств туристичного бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антосєва Діана.pdf784.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.