Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКруглик, Владислав Сергійович-
dc.date.accessioned2025-03-18T14:08:10Z-
dc.date.available2025-03-18T14:08:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКруглик, В. С. Організація служби обслуговування в готелях та класифікація готелів за зірками : кваліфікаційна робота : спец. 241 – готельно-ресторанна справа освітньо-професійна програма – готельно-ресторанна справа / Владислав Сергійович Круглик ; наук. керівник к.е.н., доц. В. І. Охота. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54329-
dc.description.abstractПроведено аналіз системи класифікації готелів в різних країнах світу, аналіз характеристики готелів їх типів, аналіз організації процесів роботи служби обслуговування, досліджено ролі та функції працівників і персоналу в готелях. Запропоновано інноваційні рішення та технології щодо покращення обслуговування та роботи служб в готелі, запропоновані пропозиції для вирішення проблем та недоліків в організації служби обслуговування.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectготельна індустріяuk_UA
dc.subjectслужба обслуговуванняuk_UA
dc.subjectкласифікація готелівuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectкомфортuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjecthotel industryuk_UA
dc.subjectservice departmentuk_UA
dc.subjecthotel classificationuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectcomfortuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectstaffuk_UA
dc.titleОрганізація служби обслуговування в готелях та класифікація готелів за зіркамиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Круглик Владислав.pdf680.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.