Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54369
Назва: Стратегічні імперативи розвитку міжнародного маркетингу в умовах глобалізаційних змін
Автори: Корсунова, Катерина Юріївна
Ключові слова: міжнародний маркетинг,
глобалізація,
стратегічні імперативи,
детермінанти,
цифрові тренди,
цифровізація,
цифрові комунікації,
цифровий потенціал,
високотехнологічний ринок,
цифрова економіка,
цифрові технології,
трансформаційні зміни,
цифрова трансформація,
сталий розвиток,
розуині технології
Дата публікації: 2025
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Корсунова К.Ю. Стратегічні імперативи розвитку міжнародного маркетингу в умовах глобалізаційних змін. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 292 Міжнародні економічні відносини. – Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, 2025. - 278 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація є поглибленим науковим дослідженням стратегічних імперативів розвитку міжнародного маркетингу в умовах глобалізаційних трансформацій. Метою представленого дисертаційного дослідження є формування теоретико-методичних основ та науково-практичних рекомендацій щодо формування дієвого інструментарію міжнародного маркетингу в умовах глобалізаційних змін з урахуванням особливостей його стратегічних імперативів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54369
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dis_Korsunova.pdf5.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.