Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкіцька, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2025-04-07T08:44:46Z-
dc.date.available2025-04-07T08:44:46Z-
dc.date.issued2025-03-
dc.identifier.citationШкіцька, Ірина. Актуальні питання використання сервісів штучного інтелекту в науковій діяльності [Текст] // Інтеграція штучного інтелекту в освіту: виклики та можливості: збірник тез наук.-метод. доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (Київ, 10 грудня 2024 року — 20 січня 2025 року). — Ч. 2. — Київ — Львів — Торунь: Національний університет фізичної культури та спорту України, Liha-Pres, 2025. — C. 915-919. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-477-4-242.uk_UA
dc.identifier.issnISBN 978-617-7492-33-6 (НУФВСУ)-
dc.identifier.issnISBN 978-966-397-477-4 (Liha-Pres)-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54404-
dc.descriptionШкіцька, Ірина. Актуальні питання використання сервісів штучного інтелекту в науковій діяльності [Текст] // Інтеграція штучного інтелекту в освіту: виклики та можливості: збірник тез наук.-метод. доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (Київ, 10 грудня 2024 року — 20 січня 2025 року). — Ч. 2. — Київ — Львів — Торунь: Національний університет фізичної культури та спорту України, Liha-Pres, 2025. — C. 915-919. — DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-477-4-242.uk_UA
dc.description.abstractУ статті окреслено шляхи використання сервісів штучного інтелекту в науковій діяльності. Розкрито проблеми, повʼязані з імплементацію ШІ в освітній простір. Показано роль сервісів ШІ в автоматизації рутинної праці науковця: перекладі наукових текстів, їх редагуванні, узагальненні та перефразуванні інформації, у доборі, оформленні та впорядкуванні бібліографічної інформації, опрацюванні статистичних даних, інтерпретації наукових матеріалів. The article outlines how artificial intelligence services can be used in scientific activity. The problems associated with implementing AI into the educational sphere are revealed. The role of AI services in automating the routine work of a scientist is shown, including the translation of scientific texts, their editing, the summarisation and paraphrasing of information, the selection, formatting, and ordering of bibliographic information, the processing of statistical data, and the interpretation of scientific materials. W artykule nakreślono ścieżki wykorzystania serwisów sztucznej inteligencji w działalności naukowej. Ujawniono problemy związane z implementacją AI w przestrzeń edukacyjną. Pokazano rolę serwisów AI w automatyzacji rutynowej pracy naukowca: w tłumaczeniu tekstów naukowych, ich redagowaniu, uogólnianiu i parafrazowaniu informacji, w doborze, opracowaniu i porządkowaniu informacji bibliograficznej, opracowaniu danych statystycznych, interpretacji materiałów naukowychuk_UA
dc.publisherНаціональний університет фізичної культури та спорту України, Liha-Presuk_UA
dc.subjectсервіси штучного інтелекту, наукова діяльність, академічна доброчесність, інструментарій науковцяuk_UA
dc.subjectartificial intelligence services, scientific activity, academic integrity, scientist's toolkituk_UA
dc.subjectserwisy sztucznej inteligencji, działalność naukowa, uczciwość akademicka, instrumentarium naukowcauk_UA
dc.titleАктуальні питання використання сервісів штучного інтелекту в науковій діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeCurrent issues in the utilisation of artificial intelligence services in scientific activityuk_UA
dc.title.alternativeAktualne pytania wykorzystania serwisów sztucznej inteligencji w działalności naukowejuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкіцька І.Ю. тези АІ в науці.pdf2.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.