Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54446
Назва: МОДЕРНІЗАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО АНАЛІЗУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
Інші назви: MODERNIZATION OF DIGITAL ANALYSIS TOOLS IN THE ACTIVITIES OF SERVICE ENTERPRISES
Автори: Сисоєва, Інна
Фаріон, Володимир
Гриник, Олена
Ключові слова: Ключові слова: цифровий аналіз, підприємства сфери послуг, business intelligence, аналітика в реальному часі, штучний інтелект, візуалізація даних, цифрова трансформація
Дата публікації: лют-2025
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: СИСОЄВА, І., ФАРІОН, В., & ГРИНИК, О. (2025). МОДЕРНІЗАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО АНАЛІЗУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (1), 362–367. https://doi.org/10.31891/mdes/2025-15-46
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено комплексний аналіз сучасних підходів до цифрового аналізу в діяльності підприємств сфери послуг в умовах цифрової трансформації економіки. Визначено значення цифрового аналізу як інструменту стратегічного управління, який забезпечує глибоке розуміння ринкових процесів, потреб споживачів та ефективність бізнес-процесів. Розглянуто провідні інструменти цифрової аналітики, включаючи системи business intelligence, CRM з аналітичним модулем, big data, автоматизовану звітність, хмарні сервіси та технології штучного інтелекту. Акцентовано увагу на проблемах впровадження цифрового аналізу, зокрема фрагментарності даних, нестачі кваліфікованих кадрів, обмеженості ресурсів і супротиві цифровим змінам з боку персоналу. Запропоновано напрями модернізації інструментів цифрової аналітики, серед яких: впровадження аналітики в реальному часі, автоматизація моніторингу KPI, централізація даних, розвиток візуальних аналітичних панелей та підвищення рівня цифрової грамотності працівників. Обґрунтовано, що ефективне використання цифрового аналізу сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств сфери послуг, оперативності прийняття рішень та формуванню клієнтоорієнтованої моделі бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54446
ISSN: ISSN 2786-5355
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Сисоєва_Фаріон_Гриник.pdfУ статті здійснено комплексний аналіз сучасних підходів до цифрового аналізу в діяльності підприємств сфери послуг в умовах цифрової трансформації економіки. Визначено значення цифрового аналізу як інструменту стратегічного управління, який забезпечує глибоке розуміння ринкових процесів, потреб споживачів та ефективність бізнес-процесів. Розглянуто провідні інструменти цифрової аналітики, включаючи системи business intelligence, CRM з аналітичним модулем, big data, автоматизовану звітність, хмарні сервіси та технології штучного інтелекту. Акцентовано увагу на проблемах впровадження цифрового аналізу, зокрема фрагментарності даних, нестачі кваліфікованих кадрів, обмеженості ресурсів і супротиві цифровим змінам з боку персоналу. Запропоновано напрями модернізації інструментів цифрової аналітики, серед яких: впровадження аналітики в реальному часі, автоматизація моніторингу KPI, централізація даних, розвиток візуальних аналітичних панелей та підвищення рівня цифрової грамотності працівників. Обґрунтовано, що ефективне використання цифрового аналізу сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств сфери послуг, оперативності прийняття рішень та формуванню клієнтоорієнтованої моделі бізнесу. Ключові слова: цифровий аналіз; підприємства сфери послуг; business intelligence; аналітика в реальному часі; штучний інтелект; візуалізація даних; цифрова трансформація.258.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.