Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавіцька, Вікторія-
dc.date.accessioned2025-05-26T11:19:44Z-
dc.date.available2025-05-26T11:19:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСавіцька, В. (2022). Трансфер цифрових освітніх технологій: досвід Європейського Союзу та особливості його реалізації в Україні. Проблеми хімії та сталого розвитку, 4, 85–90, doi: https://doi.org/10.32782/pcsd-2022-4-9uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54500-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему цифровізації освіти та впровадження цифрових освітніх технологій у сучас- ну педагогічну практику в Україні та Європейському Союзі. Узагальнено, що цифровізація стає однією з ключових світових тенденцій розвитку всіх рівнів освіти і впливає не лише на зміну засобів навчання та змісту освіти, а й на форму організації освіти та забезпечення освітнього процесу. Метою статті визначено аналіз європейського досвіду трансферу цифрових освітніх технологій та визначення особливостей його імплементації в реаліях сучасної української вищої освіти. На основі узагальнення проведеного аналізу досвіду впровадження цифрових освітніх технологій в деяких країнах Європейського Союзу, виокремлено чинники, які, впливають на процес упровадження цифрових освітніх технологій в Україні, зокрема: процес вибору цифрових освітніх продуктів; пріоритетність завдань; інфраструктура та ресурси закладу вищої освіти; система впровадження та супроводу; професійне навчання викладачів; корпоративна культура персоналу; підтримка адміністрації; роль викладацької спільноти (їхня готовність до організації освітнього процесу на основі освітніх цифрових продуктів та інструментів); розуміння цілей впровадження цифрових освітніх продуктів в освітній процес). На основі проведеного порівняльного дослідження досвіду європейських країн щодо впровадження цифрових освітніх технологій уможливилося формулювання для українських університетів практичних рекомендацій щодо впровадження цифрових освітніх технологій: застосування принципу «економії даних» у цифровому форматі; поєднання в освітньому процесі конкретних практичних навичок з фундаментальністю; у виборі форм онлайн-навчання керуватися ключовими параметрами онлайн-курсів; урізноманітнення освітнього процесу матеріалами різноманітними платформами (Coursera, edX, Udacity, DataCamp та ін.), роботою з соціальними мережами та Інтернет-сервісами, різними ґаджетами.uk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectЄвропейський Союзuk_UA
dc.subjectтрансфер технологійuk_UA
dc.subjectцифрова трансформація освітиuk_UA
dc.titleТрансфер цифрових освітніх технологій: досвід Європейського Союзу та особливості його реалізації в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савіцька В. Трансфер цифрових освітніх технологій.pdf319.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.