Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрич, Василь Ярославович-
dc.contributor.authorBrych, Vasyl Yaroslavovych-
dc.contributor.authorВітровий, Андрій Орестович-
dc.contributor.authorVitrovyi, Andrii Orestovych-
dc.contributor.authorПопович, Павло Васильович-
dc.contributor.authorPopovych, Pavlo Vasylovych-
dc.contributor.authorШевчук, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorShevchuk, Oksana Stepanivna-
dc.contributor.authorШкільняк, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorShkilniak, Mykhailo Mykhailovych-
dc.contributor.authorБорисяк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorBorysiak, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorПуцентейло, Петро Романович-
dc.contributor.authorPutsenteilo, Petro Romanovych-
dc.date.accessioned2025-07-14T07:11:14Z-
dc.date.available2025-07-14T07:11:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПат. 151668 U Україна, МПК E01C23/06. Спосіб ремонту бетонних або залізобетонних покриттів доріг, мостів і аеродромів / В. Я. Брич, А. О. Вітровий, П. В. Попович, О. С. Шевчук, М. М. Шкільняк, О. В. Борисяк, П. П. Пуцентейло (Україна); заявник та патентовласник В. Я. Брич, А. О. Вітровий, П. В. Попович, О. С. Шевчук, М. М. Шкільняк, О. В. Борисяк, П. П. Пуцентейло. – № u202201155; заявл. 08.04.2022; опубл. 25.08.2022, бюл. № 34.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54951-
dc.description.abstractСпосіб ремонту бетонних або залізобетонних покриттів доріг, мостів і аеродромів включає пошарове горизонтальне видалення дефектної ділянки покриття, видалення продуктів руйнування покриття, нанесення сполучного матеріалу з утворенням адгезійного шару, заповнення дефектного місця будівельним матеріалом. Частину висоти дефектного місця заповнюють будівельним матеріалом, здійснюють його розрівнювання і втоплюють поверхнею з фібрами в свіжоукладену суміш попередньо виготовлені фібробетонні елементи з виступаючими з одного боку на 5-30 мм фібрами, причому поверхня покриття, що ремонтується, повинна збігатися з гладкою поверхнею фібробетонного елемента, причому будівельний матеріал виготовляють із дрібнозернистого бетону, армованого фіброю з відношенням довжини до діаметра 25-100, крім цього після втоплення фібробетонного елемента на нього укладають навантаження масою від 0,1 до 2,0 кг/см2.uk_UA
dc.publisherДП «Український інститут інтелектуальної власності»uk_UA
dc.subjectбудівництво автомобільних дорігuk_UA
dc.subjectconstruction of highwaysuk_UA
dc.subjectбудівництво аеродромівuk_UA
dc.subjectconstruction of airfieldsuk_UA
dc.subjectремонт бетонних покриттів дорігuk_UA
dc.subjectrepair concrete pavements of roadsuk_UA
dc.subjectремонт залізобетонних покриттів дорігuk_UA
dc.subjectrepair reinforced concrete pavements of roadsuk_UA
dc.titleСпосіб ремонту бетонних або залізобетонних покриттів доріг, мостів і аеродромівuk_UA
dc.title.alternativeA method of repairing concrete or reinforced concrete pavements of roads, bridges and airfieldsuk_UA
Розташовується у зібраннях:Патенти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151668.PDF191.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.