Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧайка, Володимир Мирославович-
dc.contributor.authorШишак, Андріана Михайлівна-
dc.contributor.authorРатушняк, Наталія Олегівна-
dc.date.accessioned2025-08-09T09:07:36Z-
dc.date.available2025-08-09T09:07:36Z-
dc.date.issued2025-08-07-
dc.identifier.citationЧайка В.М., Шишак А.М., Ратушняк Н.О. Наукова публікація як форма відображення результатів науково-педагогічних досліджень. «Суспільство та національні інтереси»: журнал. 2025. № 8(16) 2025. С. 315–324. https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-8(16)-315-324uk_UA
dc.identifier.issn3041-1572-
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55125-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано положення про наукову публікацію як форму відображення результатів науково-педагогічних досліджень. Зауважено, що ефективність наукової діяльності значно зростає за умови поширення здобутих результатів серед наукової спільноти, освітян і практиків. Обґрунтовано сутність наукової публікації як форми поширення результатів наукової діяльності, що передбачає друкування, видання або інше доведення до загального відома інформації, яка містить об'єктивно обґрунтовані знання про закономірності розвитку природи, суспільства або окремих галузей діяльності, здобуті в результаті системного наукового дослідження. Конкретизовано функції наукової публікації: репрезентативну (забезпечує офіційне представлення результатів дослідження автора у науковому середовищі); інтентну (фіксує сферу наукових інтересів дослідника, його дослідницьку спрямованість); верифікаційну (підтверджує достовірність результатів, обґрунтованість висновків і рівень наукової роботи); апробаційну (засвідчує апробацію та можливість практичного впровадження результатів дослідження); комунікаційну (сприяє обміну знаннями, зокрема і між поколіннями, забезпечує залучення результатів наукових розвідок у науковий обіг, стимулює на їх основі подальші дослідження). Зазначено, що завдяки публікації досягнення вченого стають частиною наукового обігу, отримують оцінку спільноти й можуть бути використані іншими дослідниками. Виділено основні види публікацій у сфері науково-педагогічних досліджень – наукові статті, тези доповідей, монографії, навчально-методичні посібники.uk_UA
dc.publisherВидавнича група "Наукові перспективи"uk_UA
dc.subjectнаукова публікація; функції наукових публікацій; науково-педагогічні дослідження; наукова стаття; тези доповіді; навчально-методичний посібник; монографія; вища освітаuk_UA
dc.subjectscientific publication; functions of scientific publications; scientific and pedagogical research; scientific article; conference abstracts; educationalmethodological manual; monograph; higher educationuk_UA
dc.titleНаукова публікація як форма відображення результатів науково-педагогічних дослідженьuk_UA
dc.title.alternativeScientific Publication as a Form of Representing the Results of Scientific and Pedagogical Researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaika, Shyshak, Ratushniak.pdf2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.