Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШишак, Андріана Михайлівна-
dc.contributor.authorЧайка, Володимир Мирославович-
dc.contributor.authorРуденський, Ростислав Євгенович-
dc.date.accessioned2025-08-17T17:45:57Z-
dc.date.available2025-08-17T17:45:57Z-
dc.date.issued2025-07-14-
dc.identifier.citationШишак А. М., Чайка В. М., Руденський Р. Є. Реалізація принципу академічної доброчесності у процесі виконання науково-педагогічних досліджень. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2025. № 8(48) 2025. С.2344-2354. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-8(48)-2344-2354uk_UA
dc.identifier.issn2786-5274 Print-
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55157-
dc.description.abstractУ статті досліджено реалізацію принципу академічної доброчесності у процесі виконання науково-педагогічних досліджень відповідно до етапів їх проведення. Зазначено, що наукова етика передбачає надання об’єктивної та достовірної інформації щодо обґрунтування актуальності проблеми; оригінальне формулювання теми; відображення власних інноваційних ідей та напрямів наукових пошуків; самостійне складання списку друкованих та електронних наукових праць та їх критичне опрацювання; дотримання вимог до організації педагогічного спостереження, анкетування, експерименту тощо для об’єктивного збору даних; коректне оформлення покликань на праці дослідників; реальну широку імплементацію наукових ідей в освітній процес закладів освіти; якісне оформлення звіту на основі фактичних даних; оригінальність тексту у наукових публікаціях; тощо. Обґрунтовано, що порушеннями принципу академічної доброчесності під час виконання науково-педагогічних досліджень можуть бути такі: плагіат положень, які підтверджують актуальність теми дослідження; застосування інструментів штучного інтелекту для фабрикації та фальсифікації даних; маніпулятивний аналіз інформації; проведення дослідження без підтвердження добровільності долучення до них суб’єктів освітнього процесу; приховування отриманих результатів, які суперечать доведенню гіпотези; конфлікт інтересів під час імплементації наукових напрацювань в освітній процес; підроблення документів, які підтверджують впровадження авторських розробок у практику закладів освіти; плагіат у звітах, наукових публікаціях, методичних рекомендаціях; дописування в кількістьuk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesСерія «Педагогіка»;-
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectпринцип академічної доброчесностіuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні дослідженняuk_UA
dc.subjectфабрикаціяuk_UA
dc.subjectфальсифікаціяuk_UA
dc.subjectплагіатuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectacademic integrityuk_UA
dc.subjectprinciple of academic integrityuk_UA
dc.subjectscientific and pedagogical researchuk_UA
dc.subjectfabricationuk_UA
dc.subjectfalsificationuk_UA
dc.subjectplagiarismuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.titleРеалізація принципу академічної доброчесності у процесі виконання науково-педагогічних дослідженьuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of the principle of academic integrity in the process of conducting scientific and pedagogical researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукові інновації 8(48) (1).pdf19.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.