Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55157
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шишак, Андріана Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Чайка, Володимир Мирославович | - |
dc.contributor.author | Руденський, Ростислав Євгенович | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-17T17:45:57Z | - |
dc.date.available | 2025-08-17T17:45:57Z | - |
dc.date.issued | 2025-07-14 | - |
dc.identifier.citation | Шишак А. М., Чайка В. М., Руденський Р. Є. Реалізація принципу академічної доброчесності у процесі виконання науково-педагогічних досліджень. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2025. № 8(48) 2025. С.2344-2354. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-8(48)-2344-2354 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-5274 Print | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55157 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено реалізацію принципу академічної доброчесності у процесі виконання науково-педагогічних досліджень відповідно до етапів їх проведення. Зазначено, що наукова етика передбачає надання об’єктивної та достовірної інформації щодо обґрунтування актуальності проблеми; оригінальне формулювання теми; відображення власних інноваційних ідей та напрямів наукових пошуків; самостійне складання списку друкованих та електронних наукових праць та їх критичне опрацювання; дотримання вимог до організації педагогічного спостереження, анкетування, експерименту тощо для об’єктивного збору даних; коректне оформлення покликань на праці дослідників; реальну широку імплементацію наукових ідей в освітній процес закладів освіти; якісне оформлення звіту на основі фактичних даних; оригінальність тексту у наукових публікаціях; тощо. Обґрунтовано, що порушеннями принципу академічної доброчесності під час виконання науково-педагогічних досліджень можуть бути такі: плагіат положень, які підтверджують актуальність теми дослідження; застосування інструментів штучного інтелекту для фабрикації та фальсифікації даних; маніпулятивний аналіз інформації; проведення дослідження без підтвердження добровільності долучення до них суб’єктів освітнього процесу; приховування отриманих результатів, які суперечать доведенню гіпотези; конфлікт інтересів під час імплементації наукових напрацювань в освітній процес; підроблення документів, які підтверджують впровадження авторських розробок у практику закладів освіти; плагіат у звітах, наукових публікаціях, методичних рекомендаціях; дописування в кількість | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Серія «Педагогіка»; | - |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | принцип академічної доброчесності | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічні дослідження | uk_UA |
dc.subject | фабрикація | uk_UA |
dc.subject | фальсифікація | uk_UA |
dc.subject | плагіат | uk_UA |
dc.subject | якість | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | academic integrity | uk_UA |
dc.subject | principle of academic integrity | uk_UA |
dc.subject | scientific and pedagogical research | uk_UA |
dc.subject | fabrication | uk_UA |
dc.subject | falsification | uk_UA |
dc.subject | plagiarism | uk_UA |
dc.subject | quality | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | higher education institution | uk_UA |
dc.title | Реалізація принципу академічної доброчесності у процесі виконання науково-педагогічних досліджень | uk_UA |
dc.title.alternative | Implementation of the principle of academic integrity in the process of conducting scientific and pedagogical research | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наукові інновації 8(48) (1).pdf | 19.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.