Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКульчицький, Віталій-
dc.contributor.authorKulchytskyi, Vitalii-
dc.date.accessioned2025-08-26T06:54:33Z-
dc.date.available2025-08-26T06:54:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКульчицький, В. Застосування інноваційних технологій в освітній діяльності в умовах змішаного навчання у ЗВО [Текст] / Віталій Кульчицький // Гуманітарні студії : історія та педагогіка. – 2023. – Вип. 1. – С. 83-91.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55205-
dc.description.abstractАнотація. У статті аналізується важливість використання інноваційних технологій в освітній діяльності в умовах змішаного навчання у закладах вищої освіти. Актуальність даного дослідження визначається тим, що національно-освітня політика нашої країни характеризується значними змінами. Це пов’язано, у першу чергу, зі зрушенням у бік особистісно орієнтованої педагогічної доктрини. Одним із завдань сучасного закладу вищого освіти є розкриття потенціалу всіх учасників освітнього процесу та надання їм можливості проявити свою творчість. Вирішення цих завдань неможливо без реалізації варіативності навчального процесу. Дослідженням встановлено, що інноваційна діяльність вимагає спеціальних знань, умінь і навичок. Впровадження інновацій було б неможливим без системного мислення, розвиненої креативності та сформованої усвідомленої готовності до інновацій з боку педагогів-дослідників. Встановлено, що при визначенні сутності поняття «технологія» немає єдиної точки зору: одні розуміють під ним певну інструкцію із застосуванням сучасних методів і засобів навчання; інші цілеспрямовані прийоми, засоби і дії для підвищення ефективності освітнього процесу; треті – загальний процес визначення цілей, планів реалізації та програм дій, виховних методів. Зосереджена увага на тому, що «інноваційна технологія» – це сукупність цілеспрямованих системних технологій і засобів організації освітньої діяльності, що охоплює весь процес навчання від встановлення цілей до отримання результату. Зазначено, що важливою умовою ефективного застосування змішаного навчання є мотиваційна, психологічна, технічна та методична підготовка професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти. Важливими аспектами є також проєктування освітніх сценаріїв у контексті дій та досвіду, вибір моделей навчального процесу, детальна підготовка та організація самостійної роботи майбутніх фахівців. Зроблено висновки про те, що одним із стратегічних завдань на сучасному етапі модернізації вищої освіти в Україні є якість досягнення професійної підготовки фахівців рівня міжнародних стандартів. Цю проблему можна розв’язати, лише шляхом запровадження інноваційних технологій навчання. Отож, освітній процес з використанням інноваційних технологій якісно перевершує традиційну освіту. Abstract. The article analyzes the importance of using innovative technologies in educational activities in the conditions of mixed learning in institutions of higher education. The relevance of this study is determined by the fact that the national educational policy of our country is characterized by significant changes. This is connected, first of all, with a shift towards a personally oriented pedagogical doctrine. One of the tasks of a modern institution of higher education is to reveal the potential of all participants in the educational process and to give them the opportunity to show their creativity. Solving these tasks is impossible without implementing the variability of the educational process. Research has established that innovative activity requires special knowledge, skills and abilities. The implementation of innovations would be impossible without systematic thinking, developed creativity and a formed conscious readiness for innovations on the part of teacher-researchers. It has been established that there is no single point of view when defining the essence of the concept of «technology»: some understand it as a certain instruction using modern methods and teaching tools; other purposeful techniques, means and actions to increase the effectiveness of the educational process; the third is the general process of defining goals, implementation plans and action programs, educational methods. Attention is focused on the fact that "innovative technology" is a set of targeted system technologies and means of organizing educational activities, covering the entire learning process from setting goals to obtaining results. It is noted that an important condition for the effective application of blended learning is the motivational, psychological, technical and methodical training of the teaching staff of higher education institutions. The design of educational scenarios in the context of actions and experience, the choice of educational process models, detailed preparation and organization of independent work of future specialists are also important aspects. It was concluded that one of the strategic tasks at the current stage of modernization of higher education in Ukraine is the quality of professional training of specialists at the level of international standards. This problem can be solved only by introducing innovative learning technologies. Therefore, the educational process using innovative technologies is qualitatively superior to traditional education.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.subjectstudent of higher educationuk_UA
dc.titleЗастосування інноваційних технологій в освітній діяльності в умовах змішаного навчання у ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeApplication of innovative technologies in educational activities in conditions of mixed learning in high schoolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні студії: історія та педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КУЛЬЧИЦЬКИЙ.PDF339.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.