Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55364
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-09-02T09:47:07Z-
dc.date.available2025-09-02T09:47:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМартинюк, Я. В. Механізм забезпечення комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей публічної організації = Mechanism to ensure commucative interaction with service consumers in the process of achieving the goals of public organisation : кваліфікаційна робота : спец. 281 – публічне управління та адміністрування ; освітньо-професійна програма – публічне управління та адміністрування / Яна Володимирівна Мартинюк ; науковий керівник д.е.н., проф. Г. Л. Монастирський. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 46uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55364-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Механізм забезпечення комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей публічної організації.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectкомунікативна взаємодіяuk_UA
dc.subjectспоживач послугuk_UA
dc.titleМеханізм забезпечення комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей публічної організаціїuk_UA
dc.title.alternativeMechanism to ensure commucative interaction with service consumers in the process of achieving the goals of public organisationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартинюк_ПУАз_41.pdf380.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.