Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2025-09-15T11:21:42Z-
dc.date.available2025-09-15T11:21:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи: збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (м. Тернопіль, 22-23 травня 2025 року). Тернопіль: ЗУНУ, 2025. 168 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55401-
dc.descriptionЗбірник тез доповідей укладено за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи», яка відбулася на базі кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету. За зміст наукових праць, обґрунтованість висновків та достовірність наведених даних відповідальність несуть автори та їх наукові керівники.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleНейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи: збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вченихuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нейромаркетинг 3 збірник тез_2025.pdf1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.