Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловус, Леся Іванівна-
dc.contributor.authorГомотюк, Оксана Євгенівна-
dc.contributor.authorЯблонська, Наталія Мирославівна-
dc.date.accessioned2025-09-18T21:50:11Z-
dc.date.available2025-09-18T21:50:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБіловус Л. І., Гомотюк О. Є., Яблонська Н. М. Формування комунікативної компетентності бакалаврів із використанням інформаційних технологій під час навчання. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 1. С. 73–78.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55419-
dc.description.abstractМета роботи. Нова цифрова стадія розвитку суспільства спричинила величезний стрибок інформаційних технологій. Тепер для ефективного функціонування економіки та суспільства потрібно мати добре сформовані комунікативні компетентності. Методологія дослідження ґрунтується на таких загальнонаукових методах, як аналіз, синтез, узагальнення, також використано статистичний метод. Наукова новизна роботи. Електронний документообіг, e-learning та хмарні технології, розвиток і використання соціальних мереж зумовлюють зміну змісту навчання при підготовці майбутніх фахівців. Реалізувати компетентнісний підхід у вищій освіті, сформувати саме комунікативну компетентність, з огляду на сучасну інформатизацію суспільства, дуже важливо. Звичайно, вироблення комунікативних компетентностей як важливої складової освітнього процесу регулюють стандарти вищої освіти. Для спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Міністерство освіти і науки України наказом від 12.12.2018р. № 1378 визначило перелік комунікативних компетентностей, що будуть потрібні майбутнім фахівцям. У статті проаналізовано результати експерименту, що був проведений на базі соціально-гуманітарного факультету Західноукраїнського національного університету, для дефініції рівня сформованості комунікативної компетентності студентів відповідно до використання ними інформаційних технологій під час навчального процесу. Висновки. Визначено, що загалом розуміння електронного інформаційно-освітнього середовища є правильним, але немає сформованого ставлення до інформаційної комунікативної компетентності як такої. Також студенти зацікавлені в дисциплінах з інформаційних технологій та мають бажання вивчати нові предмети.uk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectбакалавратuk_UA
dc.subjectінформаційна справаuk_UA
dc.subjectбібліотечна справаuk_UA
dc.subjectархівна справаuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.