Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедошитко, Ірина Романівна-
dc.date.accessioned2025-09-19T14:39:28Z-
dc.date.available2025-09-19T14:39:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНедошитко, І.Р. (2025). Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності. Вісник Книжкової палати, (1),С.52.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55422-
dc.description.abstractМета статті. У дослідженні проаналізовано рекламно-інформаційну діяльність як невіддільний сегмент сучасної культури. Методологія дослідження полягає в застосуванні методів аналізу, синтезу, порівняння й узагальнення. За допомогою теоретичних методів осмислено концептуальні засади проблематики, а описовий метод використано для характеристики емпіричного матеріалу. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що визначено основні тенденції й виклики рекламно-інформаційної діяльності як феномену сучасної культури в умовах інформаційного суспільства; соціальні платформи "Інстаграм", "ТікТок", "Фейсбук" та "Ютуб" розглянуто як важливі інструменти репрезентації й промоції культурної самобутності українців в епоху цифрових технологій. Висновки. Доведено, що феномен рекламно-інформаційної діяльності в контексті сучасної культури є багатогранним і неоднозначним явищем. Швидкий розвиток цифрових технологій вплинув на те, що реклама й інформація стали ключовими детермінантами культуротворчих процесів. Сьогодні рекламно-інформаційна сфера є феноменом сучасної культури інформаційного суспільства, що має тісний зв'язок із культурними процесами, трансформується під їх впливом і водночас активно впливає на створення нових культурних кодів, цінностей і трендів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectрекламно-інформаційна діяльністьuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleСоціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Недошитко.docx189.03 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.