Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавалій, Тетяна-
dc.contributor.authorЛегенчук, Сергій-
dc.contributor.authorZavalii, Tetiana-
dc.contributor.authorLehenchuk, Sergii-
dc.date.accessioned2025-09-23T09:06:35Z-
dc.date.available2025-09-23T09:06:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗавалій, Т. Напрями, проблеми та перспективи використання штучного інтелекту в цифровому маркетингу [Текст] / Тетяна Завалій, Сергій Легенчук // Вісник економіки. – 2025. – № 2. – С. 72-89.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55450-
dc.description.abstractВступ. Використання засобів штучного інтелекту в цифровому маркетингу на декілька кроків випередило його теоретичні засади, описані та сформовані науковцями. Відповідно актуальність дослідження зумовлена стрімким упровадженням штучного інтелекту в цифровий маркетинг, що започаткувало нову еру технологічних інновацій та трансформацію маркетингової парадигми. Об’єктом дослідження є проблематика застосування технологій Industry 4.0 у цифрових маркетингових практиках. Предметом дослідження є напрями, проблеми та перспективи використання засобів штучного інтелекту в цифрових маркетингових практиках. Мета дослідження передбачає аналіз напрямів, проблем та перспектив використання штучного інтелекту в цифровому маркетингу. Методи. У дослідженні використано метод критичного аналізу наукових джерел, що дав змогу виявити основні підходи до концептуалізації ролі штучного інтелекту в цифровому маркетингу. Застосовано системний підхід для формування цілісного уявлення про вплив штучного інтелекту на розвиток цифрових маркетингових практик. Здійснено класифікацію напрямів використання штучного інтелекту в цифровому маркетингу на основі поділу інформаційних систем на бек-офіс та фронт-офіс. Результати. У роботі встановлено, що застосування засобів штучного інтелекту в цифровому маркетингу є відправною точкою формування нової маркетингової парадигми. Виявлено фрагментарність сучасних підходів до опису ролі штучного інтелекту в цифровому маркетингу. Запропоновано авторську класифікацію напрямів використання штучного інтелекту на основі поділу інформаційних систем на маркетинговий бек-офіс та фронт-офіс. Впровадження штучного інтелекту в цифровий маркетинг стикається з проблемами безпеки, конфіденційності, етики та інтелектуальної власності, які вирішуються через мінімізацію / анонімізацію даних та прозоре використання технологій. Introduction. The use of artificial intelligence tools in digital marketing is currently several steps ahead of its theoretical foundations described and formed by scientists. Accordingly, the relevance of the study is due to the rapid introduction of artificial intelligence into digital marketing, which ushered in a new era of technological innovations and the transformation of the marketing paradigm. The object of the study is the issue of applying Industry 4.0 technologies in digital marketing practices. The subject of the study is the directions, problems, and prospects of using artificial intelligence tools in digital marketing practices. The purpose of the study involves analyzing the directions, problems, and prospects of using artificial intelligence in digital marketing. Methods. The study used the method of critical analysis of scientific sources, which allowed identifying the main approaches to conceptualizing the role of artificial intelligence in digital marketing. A systematic approach has been used to form a holistic view of the impact of artificial intelligence on the development of digital marketing practices. A classification of the areas of use of artificial intelligence in digital marketing has been carried out based on the division of information systems into back office and front office. Results. The work established that the use of artificial intelligence tools in digital marketing is the starting point for the formation of a new marketing paradigm. The fragmentation of modern approaches to describing the role of artificial intelligence in digital marketing was revealed. The author’s classification of the areas of use of artificial intelligence has been proposed based on the division of information systems into marketing back office and front office. The introduction of artificial intelligence into digital marketing faces problems of security, confidentiality, ethics, and intellectual property, which are solved through data minimization/anonymization and transparent use of technologies.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectпарадигма цифрового маркетингуuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectгібридизація маркетингової професіїuk_UA
dc.subjectмаркетинговий бек-офісuk_UA
dc.subjectмаркетинговий фронт-офісuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectdigital marketing paradigmuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjecthybridization of the marketing professionuk_UA
dc.subjectmarketing back officeuk_UA
dc.subjectmarketing front officeuk_UA
dc.titleапрями, проблеми та перспективи використання штучного інтелекту в цифровому маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeDirections, problems and prospects of using artificial intelligence in digital marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2025 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Завалій.PDF1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.