Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55550
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гомотюк, О. Є. | - |
dc.contributor.author | Гончарук, В. А. | - |
dc.contributor.author | Плетеницька, Л. С. | - |
dc.contributor.author | Звоздецька, В. Г. | - |
dc.contributor.author | Ланчуковська, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Хапіна, О. В. | - |
dc.contributor.author | Чиж, А. Г. | - |
dc.contributor.author | Максимчук, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-06T16:34:20Z | - |
dc.date.available | 2025-10-06T16:34:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гончарук, В.А., Гомотюк, О.Є., Плетеницька, Л.С., Звоздецька, В., Ланчуковська, Н.В., Хапіна, О.В., Чиж, А.Г. і Максимчук, І.А. Програма педагогічної практики в контексті оволодіння основами педагогічного спілкування. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія №15 / за ред. О. В. Тимошенка-Київ: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Випуск 5(125) 20. С.43-49 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55550 | - |
dc.description.abstract | На практичних заняттях з навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Культура професійного мовлення та спілкування», «Педагогіка», «Зміст і види професійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту» ми прагнули розвинути у студентів педагогічну техніку, удосконалити їх педагогічні здібності як важливі складові педагогічної майстерності, зокрема: організаторські, творчі,перцептивні здібності, емоційну стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність. Для того, щоб майбутні учителі фізичної культури навчилися проводити самоаналіз своїх навичок педагогічної взаємодії нами були запропоновані такі теми для творчих роздумів: «Моя педагогічна культура», «Педагогіка: наука чи мистецтво», «Мої спогади про улюбленого вчителя», «Вчитель фізичної культури майбутнього» тощо. Включення студентів до особистісно-зорієнтованої діяльності через використання новітніх освітніх технологій та упровадження у навчальний процес спецкурсу «Основи розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури» уможливило розкриття потенціалу кожного майбутнього учителя фізичної культури. Комплексне дотримання вище перерахованих педагогічних умов забезпечило результативність розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовки | uk_UA |
dc.subject | педагогічна техніка | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | педагогічні здібності | uk_UA |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | Програма педагогічної практики в контексті оволодіння основами педагогічного спілкування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
151-Текст статті-292-1-10-20200927.pdf | 339.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.