Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7194Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна | - | 
| dc.date.accessioned | 2016-12-14T13:40:06Z | - | 
| dc.date.available | 2016-12-14T13:40:06Z | - | 
| dc.date.issued | 2000 | - | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7194 | - | 
| dc.description.abstract | Окреслюються актуальні завдання вдосконалення психологічної підготовки вчителів інноваційної школи; характеризуються експериментальні умови (нововве-дення), які спричинили позитивну перебудову внутрішнього світу педагогів-дослідників; експери-ментально відстежується динаміка зростання психологічної грамотності вчителів ЗОШ № 10 м. Бердичева за три роки фундаментального експе-рименту; емпірично обгрунтовується зростання сукупного коефіцієнта самоактуалізації учителів-дослідників ліцею № 157 м. Києва за 13-ти із 14-ти шкалами вимірювання. | uk_UA | 
| dc.language.iso | other | uk_UA | 
| dc.publisher | Психологія і суспільство, 2000. №1, С. 44-51, ТАНГ | uk_UA | 
| dc.title | Психологічна грамотність вчителя - основа ефективної розвивальної взаємодії з учнями | uk_UA | 
| dc.type | Article | uk_UA | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ox_1_2000.pdf | 233.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.