НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Ризики для маркетингу при застосуванні генеративного ШІГрижак, Володимир
2024Вектори розвитку маркетингу в умовах війни в УкраїніГрижак, Володимир
2024Роль стандартизації в товарній політиці підприємстваГолуб, Олексій
2024Роль комплексного інтернет-маркетингу під час війниГетьман, Олександр
2024Етичні рамки застосування методів нейромаркетингуВолошин, Христина
2024Персоналізація як ключовий фактор успіху в онлайн та офлайн продажахВозьна, Ірина
2024Психологія продажівВозняк, Віталій
2024Соціальні мережі як інструмент продажу: можливості та загрозиВовнянка, Софія
2024Вплив сім’ї і домогосподарстваВдовин, Христина
2024Сучасний розвиток нейромаркетингу та поведінки споживачаВавричук, Яромир
2024Проблеми офлайн продажівВавричук, Яромир
2024Впровадження штучного інтелекту у сферу продажівБуяк, Соломія
2024Зміна структури споживчого ринкуБура, Анастасія
2024Еволюція контент-маркетингу як актуальний вектор розвитку цифрового маркетингуБратко, О. С.; Бурда, Н. В.
2024Виклики перед традиційним маркетингом у сучасному світіБортняк, Дарія
2024Психологія офлайн продажівБілик, Яна
2024Стратегії і тактики позиціонуванняБілик, Ольга
2024Як соціальні мережі змінюють підхід до покупкиБілик, Олександр
2024Роль реклами при формуванні думок споживачівБіла, Софія
2024Теоретичні аспекти поведінки споживачівБережний, Дмитро
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 133