НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 133 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Збільшення прибутку через налаштування стратегій персоналізації для онлайн продажівБерданова, Лілія
2024Негативні і позитивні сторони застосування штучного інтелекту в маркетингуБанира, Вікторія
2024Презентація продукту в онлайн та офлайн продажахБанира, Вікторія
2024Застосування нейромаркетингу для розвитку бізнесуБанира, Вікторія
2024Вплив війни на споживчу поведінку та нейромаркетингБазан, Олександр
2024Особливості формування товарного асортименту компаніїБадзюнь, Богдан
2024Стратегії маркетингу в роздрібній торгівліАнтонюк, Богдана
2024Застосування штучного інтелекту у маркетингових дослідженняхАндросюк, Наталія
2024Відмінності між онлайн та офлайн продажамиАндросюк, Наталія
2024ШІ у маркетингу: правові орієнтири при використанніАндрієнко, Олена
2024Мотивування у поведінці споживачівАндреєва, Вікторія
2024Вплив цифрового маркетингу на продажіАкінчин, Христина
2024Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг : проблеми та перспективи-
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 133 з 133