НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Онлайн та офлайн продажіПетрів, Ангеліна
2024Розробка маркетингової стратегії виходу фірми на європейський ринок в умовах війниПанькевич, Ірина
2024Інструменти просування бізнесу в соціальних мережахОсадчук, Зоя; Приступа, Олександр
2024Гендерні стереотипи в рекламі: вплив на споживацьку поведінкуОнишків, Христина
2024Розвиток нейромаркетингуОлійник, Дмитро
2024Актуальні проблеми продажу онлайн і офлайнОлійник, Дмитро
2024Цифрові комунікації на ринку спортивно-розважальних послугОконський, Михайло
2024Стратегії продажів спортивно-розважальних послугОконський, Михайло
2024Застосування нейромаркетингу у сфері спортивно-розважальних послугОконський, Михайло
2024Вплив маркетингу на продажі у соціальних мережахНечай, Ангеліна
2024Роль штучного інтелекту у маркетингуНечай, Ангеліна
2024Етичність використання нейромаркетингу для стимулювання збутуНечай, Ангеліна
2024Тенденції розвитку цифрового маркетингуМуц, Енес
2024Недоліки онлайн та офлайн продажМуц, Енес
2024Вплив нейромаркетингу на споживачаМуц, Енес
2024Прийоми нейромаркетингу в продажахМовчан, Дарія
2024Мотиваційний конфлікт і ранжування потреб споживачаМихалевська, Вікторія
2024Інтернет-продажі: нові можливості для бізнесу та споживачівМарфієвич, Іван
2024ML алгоритми для SEO стратегії: кластеризація ключових слів та створення семантичного ядраМацук, Софія
2024Вплив факторів макросередовища на онлайн ринокМатьола, Катерина
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 133