НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Штучний інтелект як провідний інструмент в маркетингуМаринович, Олена
2024Збільшення продажівЛуцків, Ірина
2024Розуміння мотивації споживачівЛоханова, Ірина
2024Особливості електронної комерції та розрізнення понять "електронний магазин" та "інтернет-магазин"Лопацька, Вікторія
2024Вплив культури на поведінку споживачівЛіхоша, Дарія
2024WEB-аналітика в сучасній маркетинговій діяльностіЛихвар, Анастасія
2024Управління лояльністю споживачівЛихвар, Анастасія
2024Інтернет-продажіЛебедєва, Анна
2024Investigating consumer food behavior under the influence of video advertisingLetunovska, Nataliia; Lytvynenko, Daria; Kryvych, Yana
2024Омніканальний маркетинг: створення безкоштовного клієнтського досвіду між онлайн та офлайн каналами продажівЛадюк, Єлизавета
2024Відеомаркетинг як один з векторів розвитку цифрового маркетингуКуцик, Соломія
2024Методи продажів для онлайн бізнесуКуцик, Соломія
2024Застосування методів нейромаркетингу при створенні рекламиКуцик, Соломія
2024Новації ціноутворення в інтернетКузнецов, Олександр
2024Нейромаркетинг як інструмент впливу на онлайн та офлайн продажіКріль, Юлія
2024Формування думок споживачівКривецька, Юлія
2024Труднощі розуміння мотивації споживачаКравець, Анастасія
2024Гіперперсоналізація у сфері розвитку цифрового маркетингуКравець, Анастасія
2024Іміджевий маркетинг як основа маркетингу органів місцевого самоврядуванняКостюк, Павло
2024Інтеграція штучного інтелекту у маркетинговій стратегіїКорінецька, Наталія
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 133