Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіла, Софія-
dc.date.accessioned2024-09-18T11:49:10Z-
dc.date.available2024-09-18T11:49:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБіла, С. Роль реклами при формуванні думок споживачів [Текст] / Софія Біла // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 41-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52064-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleРоль реклами при формуванні думок споживачівuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біла Софія.pdf303.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.