Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошин, Христина-
dc.date.accessioned2024-09-25T06:56:37Z-
dc.date.available2024-09-25T06:56:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВолошин, Х. Етичні рамки застосування методів нейромаркетингу [Текст] / Христина Волошин // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 74-75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52100-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleЕтичні рамки застосування методів нейромаркетингуuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волошин Христина.pdf291.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.