Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурневич, Діана-
dc.date.accessioned2024-09-25T07:20:43Z-
dc.date.available2024-09-25T07:20:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГурневич, Д. Переваги та недоліки використання соціальних мереж для онлайн продажів [Текст] / Діана Гурневич // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 85-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52105-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleПереваги та недоліки використання соціальних мереж для онлайн продажівuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гурневич Діана.pdf295.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.