Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаплун, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-09-25T09:18:13Z-
dc.date.available2024-09-25T09:18:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКаплун, А. Адаптивність як ключовий тренд сучасних маркетингових комунікацій бренду [Текст] / Анастасія Каплун // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 120-122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52120-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleАдаптивність як ключовий тренд сучасних маркетингових комунікацій брендуuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каплун Анастасія.pdf292.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.