Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52149
Назва: Соціальна креативність як чинник професійної компетентності майбутніх економістів
Автори: Поєзднік, Олександр Володимирович
Ключові слова: соціальна креативність
психодіагностика
оригінальність
особистість
мотивація
професійна компетентність
самореалізація
емоційний інтелект
міжособистісна взаємодія
навчальна взаємодія
освітній контроль
самоконтроль
самоактуалізація
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Поєзднік Олександр Володимирович. Соціальна креативність як чинник професійної компетентності майбутніх економістів. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття доктора філософії за спеціальність 053 Психологія. – Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, 2024.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній праці проаналізовано основні науково-теоретичні концепції і підходи стосовно соціальної креативності майбутнього економіста, визначено та описано її кореляти, динаміку та психологічні чинники.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52149
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dis_Poiesdnik.pdf3.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.