Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛихвар, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-10-07T07:06:19Z-
dc.date.available2024-10-07T07:06:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛихвар, А. Управління лояльністю споживачів [Текст] / Анастасія Лихвар // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 170-171.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52215-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleУправління лояльністю споживачівuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лихвар Анастасія.pdf285.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.