Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечай, Ангеліна-
dc.date.accessioned2024-10-09T07:25:57Z-
dc.date.available2024-10-09T07:25:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНечай, А. Роль штучного інтелекту у маркетингу [Текст] / Ангеліна Нечай // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 212-214.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52231-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleРоль штучного інтелекту у маркетингуuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нечай Ангеліна (212-214).pdf299.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.