Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСердюк, Микола-
dc.date.accessioned2024-10-09T09:54:20Z-
dc.date.available2024-10-09T09:54:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСердюк, М. Використання штучного інтелекту у стратегічному аналізі конкурентної позиції підприємства [Текст] / Микола Сердюк // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 277-278.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52258-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleВикористання штучного інтелекту у стратегічному аналізі конкурентної позиції підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сердюк Микола.pdf293.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.