Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53282
Назва: Роль PR у системі маркетингового комунікаційного комплексу соціального підприємства
Інші назви: The PR role in a system of marketing communication complex of social enterprise
Автори: Москаль, Лідія Юріївна
Ключові слова: маркетинговий комунікаційний комплекс
PR-кампанія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Москаль, Л. Ю. Роль PR у системі маркетингового комунікаційного комплексу соціального підприємства = The PR role in a system of marketing communication complex of social enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 231 – соціальна робота освітньо-наукова програма – соціальна робота та соціальна політика / Лідія Юріївна Москаль ; наук. керівник д.психол.н., проф. С. К. Шандрук. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. 79 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі здійснено вивчення теоретичних положень, апробація методичних і практичних рекомендацій щодо PR в системі маркетингового комунікаційного комплексу підприємства. Зокрема, досліджено проблематику становлення та ефективності PR-заходів підприємства, показано практику проведення та моніторингу ефективності PR-діяльності підприємства та розроблено стратегію PR-кампанії соціального підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53282
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаль_СРСПм-21_2021.pdf638.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.