Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-19T14:33:39Z-
dc.date.available2025-06-19T14:33:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54634-
dc.descriptionПсихологічні та методичні дослідження показали, що успішність оволодіння іноземною мовою визначають не тільки розумові когнітивні процеси, пов'язані з розумом, розсудливістю, а й афективна сфера, що відноситься до емоцій і почуттів. У психології активно вивчалися так звані особистісні фактори, багато з яких виявилися релевантними для вивчення іноземних мов.uk_UA
dc.description.abstractНе зважаючи на те, що ці вміння відточуються у ході інших видів діяльності, міжкультурна компетентність відрізняється підвищеною увагою до цих умінь, що робить її особливо досяжним завданням. Ба більше, хоч компетенція і виходить за межі простого набору знань, вмінь міжкультурної обізнаності можливо навчити, розробивши матеріали за темами, що стосуються культури та міжкультурних зв’язків як їх основи. Зазвичай видається, що міжкультурної комунікації можна навчитись без проблем. Багато вважають, що студенти одразу вивчають і культуру, якщо вона є невід’ємною частиною мови, що вчити окремо її неможливо. [4]uk_UA
dc.publisherМіжнародна науково-практична інтернет-конференція 21 лютого «Українська мова та культура в сучасному гуманітарному часопросторі» 2024 рокуuk_UA
dc.subjectкомпетентність, культура, іноземна мова, навчанняuk_UA
dc.titleРозвиток міжкультурної компетентності студентів ЗВО під час вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штохман_Тези_21.02.2024.docx22.64 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.