Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54659
Назва: Роль символів у розвитку довільної регуляції поведінки школяра
Інші назви: The role of symbols in the development of voluntary behavior regulation in schoolchildren
Автори: Петраш, Анна Михайлівна
Ключові слова: символ
знак
символічна функція
знакова функція
поведінка школяра
Дата публікації: 2025
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Петраш, А. М. Роль символів у розвитку довільної регуляції поведінки школяра = The role of symbols in the development of voluntary behavior regulation in schoolchildren : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Анна Михайлівна Петраш ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. Л. Надвинична. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 54 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Роль символів у розвитку довільної регуляції поведінки школяра.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54659
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петраш_ПС-41.pdf475.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.