Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54659
Назва: | Роль символів у розвитку довільної регуляції поведінки школяра |
Інші назви: | The role of symbols in the development of voluntary behavior regulation in schoolchildren |
Автори: | Петраш, Анна Михайлівна |
Ключові слова: | символ знак символічна функція знакова функція поведінка школяра |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Тернопіль, ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Петраш, А. М. Роль символів у розвитку довільної регуляції поведінки школяра = The role of symbols in the development of voluntary behavior regulation in schoolchildren : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Анна Михайлівна Петраш ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. Л. Надвинична. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 54 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота Роль символів у розвитку довільної регуляції поведінки школяра. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54659 |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Петраш_ПС-41.pdf | 475.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.