Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55125
Назва: Наукова публікація як форма відображення результатів науково-педагогічних досліджень
Інші назви: Scientific Publication as a Form of Representing the Results of Scientific and Pedagogical Research
Автори: Чайка, Володимир Мирославович
Шишак, Андріана Михайлівна
Ратушняк, Наталія Олегівна
Ключові слова: наукова публікація; функції наукових публікацій; науково-педагогічні дослідження; наукова стаття; тези доповіді; навчально-методичний посібник; монографія; вища освіта
scientific publication; functions of scientific publications; scientific and pedagogical research; scientific article; conference abstracts; educationalmethodological manual; monograph; higher education
Дата публікації: 7-сер-2025
Видавництво: Видавнича група "Наукові перспективи"
Бібліографічний опис: Чайка В.М., Шишак А.М., Ратушняк Н.О. Наукова публікація як форма відображення результатів науково-педагогічних досліджень. «Суспільство та національні інтереси»: журнал. 2025. № 8(16) 2025. С. 315–324. https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-8(16)-315-324
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано положення про наукову публікацію як форму відображення результатів науково-педагогічних досліджень. Зауважено, що ефективність наукової діяльності значно зростає за умови поширення здобутих результатів серед наукової спільноти, освітян і практиків. Обґрунтовано сутність наукової публікації як форми поширення результатів наукової діяльності, що передбачає друкування, видання або інше доведення до загального відома інформації, яка містить об'єктивно обґрунтовані знання про закономірності розвитку природи, суспільства або окремих галузей діяльності, здобуті в результаті системного наукового дослідження. Конкретизовано функції наукової публікації: репрезентативну (забезпечує офіційне представлення результатів дослідження автора у науковому середовищі); інтентну (фіксує сферу наукових інтересів дослідника, його дослідницьку спрямованість); верифікаційну (підтверджує достовірність результатів, обґрунтованість висновків і рівень наукової роботи); апробаційну (засвідчує апробацію та можливість практичного впровадження результатів дослідження); комунікаційну (сприяє обміну знаннями, зокрема і між поколіннями, забезпечує залучення результатів наукових розвідок у науковий обіг, стимулює на їх основі подальші дослідження). Зазначено, що завдяки публікації досягнення вченого стають частиною наукового обігу, отримують оцінку спільноти й можуть бути використані іншими дослідниками. Виділено основні види публікацій у сфері науково-педагогічних досліджень – наукові статті, тези доповідей, монографії, навчально-методичні посібники.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55125
ISSN: 3041-1572
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaika, Shyshak, Ratushniak.pdf2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.