Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55232
Назва: Маркетинг як елемент антикризового управління підприємства
Автори: Байда, Соломія Романівна
Ключові слова: маркетинг
управління кризами
антикризове управління
Дата публікації: 2025
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Байда, С. Р. Маркетинг як елемент антикризового управління підприємства : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент ; освітньо-професійна програма – менеджмент / Соломія Романівна Байда ; науковий керівник к.е.н., доц. Н. В. Котис. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 42 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Маркетинг як елемент антикризового управління підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55232
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Байда С.Р. МЕН-41.pdf1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.