Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілик, Надія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-09-24T20:41:26Z-
dc.date.available2025-09-24T20:41:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55489-
dc.descriptionРегіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. 2020. Вип. 25, С. 80–87.uk_UA
dc.description.abstractВступ. Корпоративна культура виконує функцію регулятора поведінки персоналу через систему цінностей, норм, правил, встановлених у межах окремого закладу освіти. Корпоративну культуру можна розглядати як своєрідну ідеологію управління, спрямовану на підвищення ділової активності співробітників, формування їх корпоративної ідентичності. Метою статті є дослідити феномен корпоративної культури, проаналізувати структуру та функції корпоративної культури, схарактеризувати особливості корпоративного кодексу, розкрити сутність корпоративних символів, представити головні аспекти формування корпоративної культури закладу вищої освіти (на прикладі Західноукраїнського національного університету). Методологія дослідження ґрунтована на комплексному застосуванні загальнонаукових методів, у тому числі аналізу й синтезу. Застосований історико-культурний підхід передбачає дослідження корпоративної культури як соціокультурного феномена, її ролі у творенні іміджу університету. Наукова новизна отриманих результатів відображена як в окреслені проблеми, так і у комплексному підході до її розв’язання; робота є дослідженням інноваційної діяльності закладів вищої освіти щодо формування та розвитку корпоративної культури, критично аналізує раніше не досліджені аспекти діяльності Західноукраїнського національного університету. Результати. Встановлено, що керівництво закладу вищої освіти формує корпоративну культуру, завдяки якій співробітники ідентифікують себе як професійну спільноту, що вирізняється на ринку освітніх послуг. Запропоновано напрями вдосконалення корпоративної культури університету, проаналізовано базові засади ефективної корпоративної культури, зміст корпоративного кодексу, а також роль корпоративних символів у формуванні іміджу університету.uk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectкорпоративний символuk_UA
dc.subjectкорпоративний кодексuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectЗахідноукраїнський національний університет.uk_UA
dc.titleКорпоративна культура закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білик.docx32.9 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.