Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16547
Назва: Розвиток маркетингової діяльності підприємств на ринку автосервісних послуг
Інші назви: Development of Enterprises Marketing Activity at Car Service Market
Автори: Калюжний, Павло Олександрович
Ключові слова: ринок автосервісу
автосервісні послуги
маркетингові комунікації
паблік рілейшнз
реклама
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Калюжний, П. О. Розвиток маркетингової діяльності підприємств на ринку автосервісних послуг : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060101 – менеджмент організацій і адміністрування магістер. програма – менеджмент технічного сервісу / Павло Олександрович Калюжний ; наук. керівник д.т.н., професор Ю. В. Дзядикевич. – Тернопіль, 2017. – 111 с.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сучасний ринок автосервісних послуг, розглянуто основні напрямки організації маркетингової діяльності на СТО і методику маркетингового контролю. Зроблено загальну характеристику підприємства, фінансового стану та виробничо-господарську діяльність підприємства за попередній і звітний роки, маркетингово-збутову та постачальницько-складську діяльність. Запропоновано стратегії розширення збутової сітки, вдосконалення системи вантажоперевезень та маркетингової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16547
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калюжний.pdf743.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
АНОТАЦІЯ_Калюжний.pdf52.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.