Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19459
Назва: Нейромаркетинг в міжнародній маркетинговій діяльності компаній
Автори: Громова, Ю. І.
Началова, Є. М.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Громова Ю. І. Нейромаркетинг в міжнародній маркетинговій діяльності компаній / Ю. І. Громова, Є. М. Началова // Матеріали Щорічної наукової конференції "Соціально-економічні перспективи України в ХХІ сторіччі" [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://kneu.edu.ua/ua/confere_nce/conf_0415/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19459
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Громова Ю.docx21.45 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.