Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24005
Назва: | Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника |
Інші назви: | Methodological basis for the creation of modern |
Автори: | Томчук, Михайло Tomchuk, Mykhaylo |
Ключові слова: | шкільний підручник функції і принципи розробки навчальної книги розвивальний підручник school textbook functions and principles of the national textbook creation developing textbook |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Томчук, М. Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника [Текст] / Михайло Томчук // Психологія і суспільство. - 2011. - № 4. - С. 124-128. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються проблеми національного підручникотворення. Подаються основні психолого-педагогічні підходи та принципи, які дозволяють науково обґрунтовано підійти до розробки та впровадження сучасного шкільного підручника, детально аналізуються його функції і розвитковий потенціал. The article deals with the problems of the creation of national textbooks. The main psychological-pedagogical approaches and principles, which allow scientifically and basically to come up to the development and implementation of a modern school textbook are presented, its functions and developing potential are analyzed in details. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24005 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2011, № 4 (46) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Томчук М..pdf | 326.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.