Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27873
Назва: Активізація індивідуальної мотиваційної сфери студентів
Автори: Штохман, Лілія Миколаївна
Ключові слова: діяльність, навчання, іноземна мова, мотивація, формування
Дата публікації: 2017
Видавництво: Освітній простір XXI століття: реалії, новації, перспективи : матеріали науково-практичної конференції Терноп. нац. економ. ун-ту,– Тернопіль, - 23 лютого 2017 року
Короткий огляд (реферат): Можна вважати, що сама форма навчальної діяльності і можливість досягнення високих практичних результатів створюють передумову для стимулювання учнів. Але вирішальним у забезпеченні ефективності навчання є свідоме врахування мотиваційного фактора і керування ним на всіх рівнях і всіх компонентах навчального процесу, вплив на нього через особливу організацію навчального матеріалу, методів і прийомів його введення і закріплення, а також організацію форм групової взаємодії. Визнаючи провідну роль мотивації в вивченні іноземної мови, викладачу необхідно продумувати засоби й прийоми її формування в умовах навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27873
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.