Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27873
Назва: | Активізація індивідуальної мотиваційної сфери студентів |
Автори: | Штохман, Лілія Миколаївна |
Ключові слова: | діяльність, навчання, іноземна мова, мотивація, формування |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Освітній простір XXI століття: реалії, новації, перспективи : матеріали науково-практичної конференції Терноп. нац. економ. ун-ту,– Тернопіль, - 23 лютого 2017 року |
Короткий огляд (реферат): | Можна вважати, що сама форма навчальної діяльності і можливість досягнення високих практичних результатів створюють передумову для стимулювання учнів. Але вирішальним у забезпеченні ефективності навчання є свідоме врахування мотиваційного фактора і керування ним на всіх рівнях і всіх компонентах навчального процесу, вплив на нього через особливу організацію навчального матеріалу, методів і прийомів його введення і закріплення, а також організацію форм групової взаємодії. Визнаючи провідну роль мотивації в вивченні іноземної мови, викладачу необхідно продумувати засоби й прийоми її формування в умовах навчального закладу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27873 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези ТНЕУ 2017 Активізація індивідуальної мотиваційної сфери студентів.docx | 23.61 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.