Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29423
Назва: | Метод активного соціально-психологічного навчання: індуктивно-дедуктивне обгрунтування |
Автори: | Яценко, Тамара |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Яценко, Т. Метод активного соціально-психологічного навчання: індуктивно-дедуктивне обгрунтування [Текст] / Тамара Яценко // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 164-173. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлені індуктивно-дедуктивні засади групової психокорекції, обґрунтований зв’язок методу активного соціально-психологічного навчання з науково-діагностичними аспектами пізнання людини, розкрита специфіка глибинно-психологічної психокорекції, а також доведена її важливість для професійної підготовки психологів-практиків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29423 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 1 (3) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яценко.pdf | 218.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.