Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32780
Назва: Цінові стратегії маркетингової діяльності підприємств органічного сектора України
Автори: Дудар, Тарас
Дудар, Володимир
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дудар, Тарас Цінові стратегії маркетингової діяльності підприємств органічного сектора України [Текст] / Тарас Дудар, Володимир Дудар // Цифрова економіка: тренди та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Тернопіль, 25 жовтня 2018 р.] / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Б. О. Язлюк, Р. Ф. Бруханський [та ін.]. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 156-157.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32780
Розташовується у зібраннях:ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудар Т., Дудар В..pdf501.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.