Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36527
Назва: Інтегрованість маркетингових комунікацій підприємства: сутність, принципи та цілі
Автори: Карпенко, Віталій
Савицький, Влад
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Карпенко, Віталій Інтегрованість маркетингових комунікацій підприємства: сутність, принципи та цілі [Текст] / Карпенко Віталій, Савицький Влад // Вектори розвитку науки і бізнесу в глобальному середовищі: тренди та перспективи : матеріали Національної науково-практичної конференції [Тернопіль, 7 листопада 2019 р.]. / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський, Н. П. Чорна [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 97-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36527
Розташовується у зібраннях:ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ НАУКИ І БІЗНЕСУ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко В_тал_й, Савицький Влад.pdf343.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.